Složité ING konto?

Účet ING konto jsem si zřídil hned, jak jej ING v tuzemsku uvedla na trh. Slouží mi jako pokladnička a na začátku jsem si zvolil možnost pouze jednoho výstupního účtu. U ING konta máte možnost mít totiž pouze 4 předdefinované účty. Donedávna mi to stačilo, nicméně chtěl jsem jeden účet přidat – zkouším Airbank – a co se neukázalo.

Pokud chcete přidat další účty, musíte vyplnit několikastránkový formulář, ten vytisknout a poslat na ústředí ING v Praze. Moje první reakce byla velmi překvapená. Vážně? Je rok 2013?

ING logo

Druhé překvapení je, že nestačí pouze uvést účet, který chci přidat. Musím uvést i ten původní, jinak mi jej smažou. ING totiž formulář bere jako nové zadání, které maže veškeré předchozí údaje. To mě dostalo.

Doposud mi nevadil ani nižší úrok, byl jsem konzervativní. S tím je ale konec a může za to jeden pitomý formulář reprezentující přístup ING. Tak sbohem.

Reklamy

4 odpovědi na “Složité ING konto?

  1. Ono je toho víc – 2 průkazy totožnosti při zřizování účtu, navíc mi není jasné, zda pro nové klienty platí vyšší úrok 2,5 procenta, nebo ne.

  2. Dobrý den, ten lepší úrok platí jen chvíli , jinak ten transakční účet , když člověk nějaký ruší (třeba zaniká) či nový chce nahlásit , tak to je opravdu pomocí formuláře , kde se musí napsat jako vše (i stávající a „nový“) , ale já tyhle změny řeším tak, že si zajdu na jejich blízkou pobočku ing pojišťovny , kde na to mají formulář a já jej pod „dohledem“ té zaměstnankyně vyplním , napíši do jejich formuláře a ta zaměstnankyně to hned překontroluje a převezme a ověří totožnost , takže omyl je vyloučen . Do jejich sídla pak chodit nemusím , jen si tam zavolám , zda již změnu zaregistrovali . Takže jsem jeden transakční účet chtěl nahlásit jako zrušený a do formuláře jsem ve skutečnosti psal nový stav ve smyslu toho, že jsem napsal jen ten konkrétní transakční, který je funkční a ten , co dříve napsán byl (a já jej nedávno zrušil) , tak jsem jej prostě ale NEUVEDL , a TÍM u „nich“ ZANIKL .Takže kdybych nějaký nový jinde zřídil a chtěl bych , aby byl jako TRANSAKČNÍ , tak musím napsat nejen ten „nový“, ale vlastně vždycky všechny, které se budou jako od této chvíle „považovat“ za „nové“ „funkční“ .
    Naštěstí ta ING pojišťovna je blízko místa , kde se vyskytuji pravidelně často , takže mi to tím pádem nijak nevadilo , navíc tím , že mi řekli, „co“ mám psát ,tak to vlastně vyplnili za mne a tím „jejich“ zvláštní způsob nahlašování „změny“ nevadil .
    Vlastně oni „změnám“ rozumí tak, ,že jim člověk jinými slovy tím formulářem dá najevo, JAKÉ své bankovní účty(vedené u „jiné banky) bude od okamžiku sepsání formuláře považovat za TRANSAKČNÍ – To že již třeba neexistují, je vlastně nezajímá , podobně jako je nezajímá, jaké jiné daší třeba existující onen klient má .

    • Díky za reakci! Mně to přijde složité, jsem výrazně digitální a online člověk a kamenným bankám se vyhýbám, jak to jen jde. Zatím jsem neměl čas formulář vyplnit, ale jakmile to udělám, nenechám u ING asi ani kačku.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s